MTB fura pod Ratitovcem (video+foto)

15.01.2007 ob 13:46

Zadnjič mi je zazvonil GSM na katerem se je izpisalo Jure – super poba, ki pri svojih 26 letih skupaj z ženo skrbi za visoko nataliteto Selške doline, kapo dol. “Super, kam gremo,” sem si mislil še preden sem se oglasil. “Malo s kolesom, po prisojni strani Ratitovca, da nas ne bo zeblo,” je dejal. Hitro sva bila zmenjena, pridružil se nama je še Anže – “Ribca z Belce”. Sedaj pa pojačaj glasnost slušalk oz. zvočnikov in si oglej posnetek.

Z Juretom sva bila po dolgem času (jaz po 4 mesecih) prvič na kolesu, tako da nam je relacija Železniki – Sorica – Zg.Danje – Torka – Povden – Prtovč – Dašnica – Železniki vzela malo več časa, cca 3,5h.

Jure in Anže

Glede na to, da je bila ta MTB fura po prva po dolgem času, je bila “u nulo” sproščujoča.

Anže v Zg. Danjah

Posnetek s fure Po obronkih Jelovice: Gorsko kolesarjenje po obronkih Jelovice – video

16 komentarjev na “MTB fura pod Ratitovcem (video+foto)”

1. lUkC pravi:

ZAKOOOON:) super turca, pa fajn montaza:)

lepo se mjte vsi norci po vrst:)

2. chef chef pravi:

Haha, super. Tomo, se ti med vzponom na faci vidi, da že 4 mesece nisi gonil, a :D

3. tomo pravi:

Pismo, res je. Proti vrhu me je že kar basalo, noge so bile prazne – 2 meseca sedečega življenja se poznata. Izboljšujem situacijo.

4. kookie pravi:

hahaha! zakon! :D za nakonc pa franc košir, seka, ejga! :D

5. Toti pravi:

Tura je res tudi meni ena boljsi in jo velikokrat delno prekolesarim oz.prehodim. To ves, da so ZG.Danje ena ali celo najvisje lezeca vas v SLO 1100 mt n.m. Lepe vasice a zal prazne, nekaj se jih je spremenilo v vikende, stalnega zivlja pa ni…edina prebivalka Zg.Danj je od jeseni v domu, v Zabrdu je samo eden stalni prebivalec…

6. tomo pravi:

Ja, na srečo so vikendaši pričeli oživljat te zapuščene vasi. Za Torko vem, da je imela že pred 15 leti samo dve prebivalki, danes ne vem kako je.

Turca je kar lepa, čeprav je spust na posnetku, iz Povdna do Prtovča, malo dolgočasen. Leti pa kar. Ljubši mi je tisti iz Povdna dol v Zali Log. Smo malo razmišljal, da bi šli tisto odfurat, vendar smo si premislili, ko smo videli sneg. Tam je namreč en precej dolg, strm odsek po škrilju, na katerem drsi celo v suhih razmerah. Za začetek letošnje MTB sezone je bilo v redu.

Kmalu bo treba iti odpeljat turo do vrha Ratitovca, potem pa spust po vzhodni strani do Prtovča, potem vzpon do Povdna, pa dol v Zali Log … skupno vsaj 40 min hudega, tehničnega spusta.

7. pirat s hribov pravi:

in ime mu je “najbrž” Peter…moja mamca je tud od tam :D una prebivalka Zg. Danj, je pa “najbrž” moja krstna botra…ta moj “najbrž” bom pa preveru :D patriot al’ kaj ?

8. andrej pravi:

full dobro bratec! sneman je dobr.

9. falko pravi:

Ob teh slikah in filmu me kar zatrese. Spominjam se svojih dirkaških dni, ko je MTB bil še v povojih. Pri 45-tih sem bicikl zamenjal za motor, in spet doživljam novo mladost.

10. tomo pravi:

@falko: kdaj si to dirkal? Jaz sem začel leta 1994. V tedanji kategoriji Pionir oz. Youth po UCI.

11. deejay deejay pravi:

ej ful dober posnetek,ste mi kar lušte naredili,tako,da verjetno jutri še jaz zajaham svoj traktor.. …daj mi povej,kako si naredil slikce,da oddajajo senco

lp

12. tomo pravi:

V Photoshopu. Desni klik na layer, Blending options, odklukaš Drop shadow, dvoklik na Drop shadow, potem se pa malo igraš z opacity, angle, size, distance, color,….

13. deejay deejay pravi:

thx

14. pikec85 pikec85 pravi:

uuu, hudo! me vzamete kdaj s sabo ;)

15. tomo pravi:

Seveda, ni problema …

16. Tomotov plac » Blog Arhiv » Med rizevimi terasami na Filipinih pravi:

[...] Ker sva imela v Amsterdamu na razpolago sest ur, sva sla se malo na sprehod po mestu – hecala sva se, da greva “kurbe zbudit, da ne bodo na siht zamudile”. Prostitutk sva bolj malo videla, ker je bilo se zgodaj (med 10 in 12h) na praznicni dan. Malce sva se sprehodila med kanali rdece cetrti, sla na trg Dam, kjer se je ze vila dolga kolona pred Madame Tussaud. Nekako ista scena, kot pred sedmimi leti, ko sem bil tam nazadnje. Takrat je bilo namrec v bliznjem Rhenenu evropsko prvenstvo v gorskem kolesarstvu, tako da smo sli po dirki z ocetom in sotekmovalcem Rokom se malo v Amsterdam. [...]