Rusija: mrtvec na hodniku

21.11.2006 ob 10:42

Včeraj, ko sem prišel na delo, je na tleh na hodniku s steklenico v roki ležal nek moški. Glede na izgled bi rekel, da brezdomec. Izgledalo je kot da spi, poleg njega je stal vratar, ki je klical nekoga, ki bi odpeljal tega nesrečneža. Sedem ur kasneje, ob 18h, ko sem šel iz službe, je ta nesrečnež še vedno ležal na hodniku, bel kot stena in pokrit s povinilom. Mrtev. Vratarja ni bilo več videti.

Sodelavca sem vprašal kaj je s tem moškim in je odgovoril, da ne ve ter dodal, da se te stvari pač dogajajo v Rusiji.

Grozljivo. Sploh če pomislim na to, da so cel dan mimo hodili fini, uglajeni in izobraženi ljudje in nihče ni nič ukrepal. Če že je kdo ukrepal, potem se pristojnim očitno res ne mudi v takšnih primerih. Žalostno, na ulicah pa polno policajev. Tako je najbrž tukaj, če si brez denarja, strehe nad glavo, prijateljev in družine.

Novgorod

V nedeljo smo šli na izlet v Novgorod, ki je najstarejše slovansko mesto v Rusiji. Mesto nas je pričakalo v meglici, deževno, vetrovno in mrzlo. Malce smo (Katja, Karina, Judit, Dima, jaz) hodili po starem delu mesta s Kremlinom in prelepo katedralo Svete Sofije.

Celo vodičko smo imeli, ki je govorila samo v ruščini. Med starim in novim delom mesta imajo lep most, pri mostu pa nekakšno mestno peščeno plažo, ki prav smešno zgleda ob napol zamrznjeni reki.

Nismo se prav dolgo obotavljali in smo jo mahnili v restavracijo, ki je bila ena najlepših kar sem jih do sedaj obiskal. Restavracija je v starem samostanu, v nekih sobanah in res smo imeli občutek kot da bi bili na grajski pojedini. Jedel sem, seveda, rusko solato (grah, zelje s šunko, peteršilj, majoneza) in neko juho. Vse zelo dobro.

Po kosilu smo se še malo sprehodili po tem starem delu mesta, nato pa jo mahnili na avtobusno postajo, kjer smo zvedeli, da so vsi avtobusi zasedeni, vendar na srečo z vlakom ni bilo tako - pa še precej cenejši je bil. Znova cca 4h (prav smešno, to je za njih zelo malo) do Sankt Peterburga, nato pa še 45 min s podzemno do Udeljnaje, postaje, ki je najbližje stanovanju.

4 komentarjev na “Rusija: mrtvec na hodniku”

1. Dajana Dajana pravi:

Grozno. To z mrtvecem. Sploh so novice, ki prihajajo iz Rusije grozljive – stalno neki umori – Politkovskaja, na primer. Tisti, ki je raziskoval ta umor, je zastrupljen nekje v Angliji in ne vedo, če bo preživel. itd…Sama pa sem spoznala nekaj zelo simpatičnih Rusov in Rusinj…in zadnjič v soboto je zraven Tromostovja v Ljubljani igral en ruski trio ruske pesmi in navdušil mimoidoče. :) ))

2. tomo pravi:

Ja, saj je tudi ogromno prijaznih ljudi na ulicah. Npr. babuška, ki kaj prodaja, se široko nasmehne, ko se tujec trudi z ruščino. Velikokrat grem v nek kiosk na hotdog in ata, ki jih dela in prodaja, mi vsakič v pozdrav poda roko in vpraša kako sem itd. Pač, ruska, slovanska gostoljubnost.

Po drugi strani jih pa je prijateljica iz Londona, ki je na podzemni govorila po angleško, hitro slišala, da je tukaj Rusija in da se govori po rusko. Povsod na svetu so takšni in drugačni ljudje.

3. danal danal pravi:

Tam napol zamrznjena reka, tu topla jesen. Do kdaj?

Mislim, da bi se tudi v Sloveniji moglo zgoditi kaj takega. Prej ali slej. Upam, da se motim.

Lep pozdrav, Tomo! Tudi tebi, Dajana!

4. london london pravi:

Zanimivo pisanje in dobre fotke! Ja, tale z mrtvakom je huda!!!